پردیسانیان

پردیسانیان

سلامتی و سرگرمی و مقالات مفید
پردیسانیان

پردیسانیان

سلامتی و سرگرمی و مقالات مفید

اینستاگرام برای ویندوز 10 کامپیوتر

Instagram اینستاگرام برای ویندوز 10 اکنون در فروشگاه برنامه ویندوز در دسترس قرار گرفت. این برنامه شامل تمام ویژگی های بزرگ از جمله Instagram Stories، Direct و Explore می باشد. و شما می توانید عملیات ثبت، ویرایش و به اشتراک گذاری مستقیم را از کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوز 10 خود انجام دهید. به خاطر داشته باشید که برخی دستگاه های ویندوز 10 ممکن است ویژگی های خاص مانند ثبت و آپلود عکس ها و ویدئوها را پشتیبانی نکنند.


اینستاگرام یک راه ساده برای ثبت و به اشتراک گذاری لحظات جهان است. دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا ببینید چه می کنند، و حساب های از سراسر جهان که چیزهای مورد علاقه شما را به اشتراک می گذارند کشف کنید. به جامعه بیش از 500 میلیون نفر بپیوندید و خود را با به اشتراک گذاشتن تمام لحظات روز خود بیان کنید.


نکته: در صورتی که برای ورود به Windows App store در ویندوز 10 با ارور مواجه شدید، وارد تنظیمات Data & time ویندوز شوید و از بخش Region & language کشور خود را روی نیجریه (Nigeria) تنظیم کنید. برای ریستارت Windows App store نیز می توانید دکمه “ویندوز+R” را فشرده و در پنجره باز شده Run، عبارت wsreset.exe را بنویسید و OK را بزنید.


توجه: برای نصب این نرم افزار سیستم شما باید حداقل دارای ویندوز 10 نسخه 10240.0، نسخه DirectX Version 9 و 2 گیگابایت رم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.