پردیسانیان

پردیسانیان

سلامتی و سرگرمی و مقالات مفید
پردیسانیان

پردیسانیان

سلامتی و سرگرمی و مقالات مفید

گوگل مای بیزینس چیست

آموزش Google My Business


گوگل مای بیزینس Google My Business – آموزش ثبت سایت در کسب و کار گوگل

گوگل جدیدا از یک وب سایت بیلدر برای تجارت های محلی و کوچک رو نمایی کرده است. در این مقاله ما قصد داریم درباره این وب سایت بیلدر که از قابلیت های جدید گوگل مای بیزینس می باشد با شما صحبت کنیم.

در ماه گذشته گوگل رسما وب سایت بیلدر جدید خود را که با گوگل مای بیزینس در تعامل می باشد رو نمایی نمود. هدف گوگل از ایجاد این ابزار جدید کمک به تجارت های محلی و تجارت های کوچک برای مطرح نمودن خود در اینترنت و ایجاد یک وب سایت با کمترین زمان و هزینه بود. این ابزار می تواند برای بسیاری از تجارت های کوچک مفید واقع شود زیرا بسیاری از این تجارت ها وب سایت ندارند و در واقع تنها جایی که خود را به کاربران اینترنت مطرح می نمایند، گوگل مای بیزینس می باشد.

Marissa Nordahl یکی از مدیران ارشد بخش گوگل مای بیزینس درباره این ابزار جدید که در ۱۳ ژانویه رسما رو نمایی شده است می گوید:


“یکی از عمده کارهایی که افراد پس از مشاهده لیستینگ یک تجارت در گوگل انجام می دهند مشاهده وب سایت آن تجارت است، این در حالی است که ایجاد یک وب سایت همچنان برای برخی از تجارت های کوچک یک کار چالش برانگیز و مشکل می باشد. این کار از نظر صاحبان این تجارت ها که اطلاعات چندانی درباره ایجاد یک وب سایت ندارند، بسیار پیچیده، بسیار هزینه بردار، و بسیار زمان بر می باشد. همین امر موجب شده است که بیش از ۶۰% از تجارت های کوچک موجود در دنیا هنوز برای خود یک وب سایت ایجاد ننموده اند.

ابزار جدیدی که ما ایجاد نموده ایم (وب سایت بیلدر گوگل مای بیزینس) یک ابزار رایگان است که به صاحبان بیزینس های کوچک این امکان را می دهد که به سادگی و با صرف زمان کوتاهی برای خود یک وب سایت ایجاد نمایند. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و شما می توانید حتی با استفاده از تلفن همراه خود وب سایتی برای خود ایجاد نموده و آن را مدیریت نمایید.”

هزینه ها

این ابزار یک ابزار کاملا رایگان است و کاربران برای استفاده از آن ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشند. البته اگر کاربران بخواهند وب سایت آنها دارای پسوند .com ، .biz و .net و … باشد باید ابتدا برای خود یک نام دامنه خریداری نمایند.


البته بدون خرید دامنه نیز کاربران می توانند با استفاده از سایت بیلدر گوگل مای بیزینس برای خود وب سایت ایجاد نمایند اما نام دامنه وب سایت آنها ممکن است چیزی شبیه yourbusinessname.business.site باشد که علاوه بر آنکه از زیبایی چندانی برخوردار نیست به دلیل طولانی بودن آن به خاطر سپردن این نام نیز بسیار مشکل می باشد.

ویژگی های گوگل بیزنس


⦁ رایگان بودن

⦁ امکان استفاده از نام دامنه های رایگان موجود در ابزار و امکان خرید یک نام دامنه مجزا

⦁ موبایل فرندلی بودن وب سایت های ایجاد شده با استفاده از آن

⦁ امکان برروز رسانی اتوماتیک ابزار

⦁ امکان مدیریت وب سایت ایجاد شده با استفاده از وب سایت بیلدر گوگل مای بیزینس بر روی تلفن های همراه

⦁ امکان قرار دادن تبلیغات بر روی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.